Katalogi i broszury
Szyte, klejone i spiralowane – w różnych
formatach. Drukujemy w małych i dużych
nakładach, w objętości do 580 stron!
Jesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiJesteśmy tutaj aby Ci pomóc po prostu skontaktuj się z nami i zapytaj
Skontaktuj się z namiSzyte, klejone i spiralowane – w różnych
formatach. Drukujemy w małych i dużych
nakładach, w objętości do 580 stron!
Strona główna > Katalogi i broszury
Na sukces naszych Klientów pracuje ponad 350 specjalistów z branży poligraficznej, graficznej, IT i pokrewnych. Jako producent z 35-letnim doświadczeniem w druku, oferujemy najlepszej jakości katalogi i broszury reklamowe.
Katalogi firmowe to doskonałe narzędzie, które pozwala na przekazanie nawet rozbudowanej treści - nie tylko dotyczącej całego asortymentu, ale także szczegółowego przedstawienia każdego produktu z osobna. Katalogi reklamowe znajdują szerokie zastosowanie w takich branżach jak handel detaliczny, turystyka, przemysł kosmetyczny, motoryzacja, moda czy technologie.
W naszej drukarni znajdą Państwo szeroki wybór katalogów reklamowych i instrukcji - od szytych, przez klejone, aż po spiralowane z różnymi uszlachetnieniami okładki. W zależności od rodzaju katalogu, oferujemy najbardziej optymalną liczbę stron, od 4 do 580 stron. Dzięki pełnej personalizacji produktu, możemy idealnie dopasować go do indywidualnych potrzeb klienta oraz specyfiki komunikacji marki. Nasze wydruki od lat cieszą się uznaniem w branży reklamowej, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
W DrukujSam.pl oferujemy kilka popularnych formatów katalogów reklamowych i firmowych: A4, A5, A6 i DL, dostępne w wersji poziomej i pionowej, a także katalogi w formacie kwadratowym. Każdy z tych formatów ma swoje specyficzne zastosowanie, zależne od charakterystyki marki klienta oraz jej celów.
To klasyczny, uniwersalny format, idealny do prezentacji szerokiej oferty produktowej, szczegółowych informacji oraz dużych fotografii. Format A4 doskonale sprawdza się w katalogach produktowych, broszurach firmowych oraz materiałach zawierających sporo treści, zdjęć i grafik, takich jak katalogi mody czy motoryzacyjne.
Choć format A5 jest nieco mniejszy od A4, wciąż zapewnia wystarczająco dużo miejsca na treść i grafikę. To idealne rozwiązanie, gdy chcemy stworzyć katalog reklamowy, który zmieści się do koperty. Dzięki kompaktowym rozmiarom, sprawdzi się także w dystrybucji w sklepach czy na targach.
Ten format jest idealny do mini-katalogów reklamowych. Dzięki kompaktowym rozmiarom, katalogi w tym formacie są łatwe do dystrybucji w miejscach publicznych czy wysyłki pocztą. Idealnie sprawdzają się w kampaniach promujących krótkoterminowe oferty, promocje lub zniżki.
Format kwadratowy przyciąga uwagę swoim nietypowym kształtem. Taki układ katalogu otwiera jeszcze bardziej artystyczne i kreatywne możliwości w prezentowaniu treści i zdjęć. Rozwiązanie doskonale sprawdza się w wielu branżach, m.in. w modzie, fotografii czy segmencie premium.
To bardzo smukły format, który jest idealny do wysyłki pocztą. Wiele firm wykorzystuje go do tworzenia nietypowych zaproszeń czy specjalnych ofert. Podłużna forma katalogu zachęca też do eksperymentowania z treścią i grafiką.
Aby wyróżnić się na tle konkurencji, warto zadbać o każdy szczegół kampanii reklamowej - w tym o odpowiedni wybór papieru. Każdy rodzaj papieru ma swoje unikalne cechy, które wpływają nie tylko na wygląd, ale też trwałość wydruków. W naszej ofercie znajdziesz najpopularniejsze podłoża na rynku, które pozwalają stworzyć produkt dopasowany do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.
90 g | 130 g | 170 g | 250 g
Jego gładka, błyszcząca powierzchnia ułatwia nanoszenie farby, dzięki czemu wydruki zyskują wyjątkową głębię kolorów i niesamowity kontrast. Papier świetnie sprawdza się zarówno jako eleganckie wykończenie okładek, jak również wysokiej jakości materiał na wnętrze katalogu. więcej
90 g | 130 g | 170 g | 250 g | 350 g
Jego matowa powierzchnia redukuje odblaski, dzięki czemu wydruki są czytelne nawet w intensywnym świetle. Papier ten doskonale sprawdza się jako wykończenie okładek, nadając im subtelny, prestiżowy charakter, a niższe gramatury są też wykorzystywane do druku wnętrza katalogu. więcej
90 g | 120 g | 300 g
Matowa, niepowlekana powierzchnia papieru offsetowego nadaje katalogom naturalny i profesjonalny charakter. To świetny wybór do prezentacji tekstów oraz grafik, gdzie nie jest wymagana najwyższa intensywność kolorów. Gramatura 90 g idealnie sprawdzi się we wnętrzu katalogu. więcej
W katalogach szytych, strony wraz z okładką połączone są za pomocą metalowej zszywki. Poszczególne kartki są zszywane wzdłuż grzbietu, co zapewnia dużą odporność na uszkodzenia mechaniczne. Szycie zeszytowe jest popularne w przypadku katalogów reklamowych o mniejszej liczbie stron, które muszą mieć solidną oprawę. Maksymalna objętość, w zależności od wybranego papieru, wynosi od 4 do 56 stron.
Katalogi szyte - szycie zeszytoweSzycie oczkowe to technika, w której kartki katalogu firmowego są zszywane za pomocą specjalnych metalowych oczek, które przechodzą przez strony. Metoda ta charakteryzuje się dużą trwałością, a same oczka zapewniają solidne połączenie stron i umożliwiają wpięcie katalogu do segregatora. Szycie oczkowe idealnie nadaje się do katalogów, które będą intensywnie wykorzystywane, np. w przypadku przewodników czy materiałów edukacyjnych.
Katalogi szyte – szycie oczkoweW katalogach klejonych kartki są łączone klejem wzdłuż grzbietu. Opcjonalnie można wybrać klejenie po długim lub krótkim boku. Ten typ katalogu sprawdzi się w materiałach reklamowych o większej objętości.
Klienci mają także możliwość wyboru opcji dziurkowania katalogu, co pozwala na łatwe umieszczenie go w segregatorze. Objętość katalogu, w zależności od wybranego papieru, wynosi od 48 do 580 stron.
W katalogach spiralowanych grzbiet jest spinany za pomocą specjalnej spirali. Takie rozwiązanie idealnie sprawdza się w przypadku map, przewodników turystycznych, książek kucharskich oraz menu restauracyjnych, gdzie liczy się możliwość łatwego otwierania stron na płasko i ich przewracania bez ryzyka uszkodzenia grzbietu.
Oferujemy trzy kolory spirali: biały, srebrny i czarny, co pozwala na personalizację katalogu zgodnie z potrzebami Twojej marki. Maksymalna objętość katalogu, w zależności od wybranego papieru wynosi od 4 do 244 stron.
W naszej drukarni możesz zamówić profesjonalny druk instrukcji obsługi, montażu oraz bezpieczeństwa. Dla materiałów o mniejszej objętości zalecamy oprawę zeszytową szytą drutem, która jest rozwiązaniem najbardziej ekonomicznym, jednocześnie gwarantuje też odpowiednią trwałość i wygodę użytkowania.
Standardowo instrukcje wykonujemy na wysokiej jakości papierze offsetowym o gramaturze 90 g. Okładka wykonana jest na tym samym rodzaju papieru, co wnętrze. Na życzenie klienta realizujemy również druk na innych papierach dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Uszlachetnienie okładki lub wnętrza katalogu folią błysk to technika, która znacząco podnosi estetykę materiałów, nadając im wyjątkowy połysk i głębię kolorów. Folia nakładana jest na papier, przez co zwiększa odporność na zarysowania i zabrudzenia. więcej
Jest to specjalna folia, która zapewnia matowe wykończenie. Dzięki temu okładka może mieć miękką, matową fakturę, co sprawia, że katalog reklamowy wygląda niezwykle prestiżowo. Matowa folia nie odbija też tak mocno światła, co ułatwia czytanie materiałów. więcej
Dostępne kombinacje
Okładka wykończona folią soft touch to kwintesencja luksusu. Jej aksamitna faktura przypominająca zamsz sprawia, że katalog firmowy nie tylko przyciąga wzrok, ale jest także przyjemny w dotyku. To wykończenie często wybierane jest przez segment premium. więcej
Dostępne kombinacje
Matowa folia to idealne tło dla uszlachetnienia wybiórczym lakierem UV 2D. Lakier precyzyjnie podkreśla wybrane elementy projektu, zapewniając im subtelny połysk, ale bez efektu wypukłości. więcej
Dostępne kombinacje
Katalogi reklamowe służą do prezentowania oferty produktów lub usług w atrakcyjny sposób. Powinny zawierać szczegółowe informacje o produktach, cenniki, opisy czy inne treści promujące markę. Katalogi reklamowe są niezwykle skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż i budowanie wizerunku firmy.
Najpopularniejsze formaty katalogów to A4, A5 i A6. Format A4 jest najbardziej uniwersalny, idealny do szczegółowej prezentacji produktów. A5 to bardziej kompaktowy format, jeszcze mniejszy A6 sprawdzi się do prezentacji fragmentów oferty lub jako mini katalog z wybranymi pozycjami w pełnym katalogu. Wybór formatu zależy od jego przeznaczenia i planowanego budżetu.
Przygotowanie katalogu do druku obejmuje kilka kroków, takich jak projektowanie graficzne, przygotowanie odpowiednich plików i sprawdzenie ich zgodności z wymaganiami naszej drukarni. Należy zadbać o odpowiednią jakość zdjęć, minimum 300 DPI, prawidłowe marginesy (indywidualne wytyczne w każdym produkcie), a także przekształcenie dokumentu do odpowiedniego formatu (preferowany PDF). Instrukcję przygotowania druku znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Katalogi klejone są łączone za pomocą kleju wzdłuż grzbietu. To idealne rozwiązanie do materiałów reklamowych o większej objętości. Z kolei katalogi szyte to bardziej ekonomiczna opcja, gdzie strony są zszywane specjalną zszywką.
Cena druku katalogów zależy od kilku czynników: formatu, objętości, rodzaju papieru, oprawy, wybranych uszlachetnień, a także nakładu. Najtańszą opcją są katalogi szyte w standardowych formatach.
Wszystko zależy od przeznaczenia produktu. Instrukcje obsługi mają zazwyczaj mniejszą objętość, podczas gdy katalogi sprzedażowe, zawierające szczegółowe opisy produktów, często liczą kilkadziesiąt stron. Na naszej platformie możesz zamówić druk od 4 do nawet 580 stron!
Trudno jednoznacznie wskazać, które rozwiązanie jest lepsze. W porównaniu do ulotek katalogi charakteryzują się obszerniejszymi opisami i zazwyczaj pozostają u klienta na dłużej, są też wielokrotnie przeglądane.
Jak sama nazwa wskazuje katalogi papierowe to tradycyjne drukowane publikacje. Dzięki nim klient może dokładnie zapoznać się z ofertą, mają katalog w ręku. Z kolei katalogi online (np. katalogi www) to wersja cyfrowa, którą można przeglądać na komputerze lub urządzeniach mobilnych.
Aby stworzyć katalog produktów, należy zacząć od zaprojektowania układu, który będzie przejrzysty i atrakcyjny wizualnie dla klienta. Należy dobrać odpowiednie zdjęcia, opisy oraz elementy graficzne spójne z wizerunkiem naszej marki bądź planowaną kampanią. Następnie należy przygotować plik zgodny z uwzględnieniem specyfikacji naszej drukarni.
Cena druku katalogu zależy od wielu czynników: formatu, objętości, rodzaju papieru, oprawy, wybranych uszlachetnień, a także nakładu. Najtańszą opcją do wyboru są katalogi szyte w standardowych formatach np. A4.
Katalog A4 to jeden z najpopularniejszych formatów używanych w druku. Pozwala na przedstawienie pełnej oferty produktowej, opisów, zdjęć i innych ważnych informacji. To popularne rozwiązanie wybierane przez wiele firm.
Dobrze być na bieżąco. Zapisz się do newslettera, a będziesz otrzymywać informacje o nowościach, specjalnych akcjach promocyjnych, a także nowych wpisach na blogu.
Załóż konto i zamów taniej!
Dla nowych klientów mamy aż
25% zniżki na start.