Wysyłka
-
Czy oferujecie przesyłki no name?
Oczywiście. Twój klient nie dowie się, że zlecenie było realizowane u nas. Podczas składania zamówienia w konfiguracji dostawy możesz „dodać nowego nadawcę” klikając „+” przy nadawcy. Wpisz dane jakie mają wyświetlać się na etykiecie.
-
Z jakiego kuriera korzystacie?
Paczki są od nas wysyłane poprzez firmę kurierską GLS, natomiast palety poprzez DPD lub Fedex.
-
Czy macie dodatkowe usługi pakowania?
Tak, jednak jest to zależne od produktu i jego specyfikacji. Zapytania o niestandardowe pakowanie prosimy kierować na info@drukujsam.pl. Usługa jest dodatkowo płatna.
-
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Możesz samodzielnie zmienić adres wysyłki zamówienia jeśli nie jest ono jeszcze przekazane do produkcji. W tym celu wejdź w szczegóły zamówienia -> lista wysyłek, a następnie zmień adres wysyłki. Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego klienta na swoim koncie, możesz go dodać klikając „+”. Jeśli musisz zmienić adres w trakcie realizacji zlecenia, skontaktuj się z naszą infolinią 61 880 09 99.
-
Czy możliwe jest nadanie przesyłki na sobotę?
Jeśli zależy Ci aby przesyłka dotarła do klienta w sobotę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możliwość serwisu sobotniego zależy od etapu produkcji zamówienia oraz dostępnej opcji u naszego przewoźnika. W tym celu podaj kod pocztowy miejsca, w które ma zostać doręczona przesyłka. Sprawdzimy czy dany teren jest obsługiwany w soboty. Usługa jest dodatkowo płatna.
-
Czy możliwa jest wysyłka produktu za granicę?
Jest taka możliwość. Z uwagi na różny koszt przesyłki uzależniony od adresu doręczenia prosimy o wysłanie zapytania na info@drukujsam.pl. Nasi konsultanci wycenią koszt przesyłki. Dodatkowa opłata zostanie utworzona w Panelu Klienta.
-
Jakie są standardy pakowania?
Sposób pakowania każdorazowo uzależniony jest od typu produktu i sposobu wysyłki. Twoje zamówienie zostaje zawsze spakowane w taki sposób aby dotarło do Ciebie w idealnym stanie. Jeżeli masz dodatkowe wymagania dotyczące pakowania, zawsze możesz wysłać zapytanie na info@drukujsam.pl
. Usługa pakowania niestandardowego jest dodatkowo płatna.
-
Czy mogę połączyć zlecenia w jedną przesyłkę?
Łączenie przesyłek uzależnione jest od specyfikacji produktu, technologii jego wytwarzania oraz cyklu produkcyjnego. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować możliwości połączenia wszystkich produktów. Jeśli wybrane przez Ciebie produkty możemy połączyć w jedną przesyłkę w konfiguracji dostawy będziesz miał aktywną opcję „połącz przesyłki”. Zaznacz produkty, które chcesz połączyć i kliknij „połącz przesyłki”.