Zamówienia
-
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie? Jakimi metodami płatności?
Zamówienia możesz opłacić za pomocą systemu PayU, Spingo, PayPal, tradycyjnym przelewem bankowym, na podstawie faktury proforma lub za pobraniem. Aby opłacić utworzone zamówienie zaloguj się do swojego konta, wejdź w zamówienia, następnie wybierz zamówienie do opłacenia. Po kliknięciu „opłać” rozwiną się możliwe metody płatności. Wybierając swój bank zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę płatności. Po opłaceniu zostaniesz ponownie przekierowany do naszego sklepu. Potwierdzenie realizacji Twojego przelewu otrzymamy maksymalnie w ciągu 15 minut. Wówczas przy Twoim zleceniu pojawi się status „zapłacone”.
Wybierając opcję płatności za pomocą systemu Spingo, zostaniesz przekierowany do zewnętrzengo systemu finansowego. Po jednorazowej weryfikacji i potwierdzeniu finansowania zakupu przez Spingo, zostaniesz ponownie przekierowany do naszego sklepu. Potwierdzenie realizacji Twojego przelewu otrzymamy maksymalnie w ciągu 15 minut. Wówczas przy Twoim zleceniu pojawi się status „zapłacone”. Metoda płatności Spingo dotyczy zamówień o wartości od 150 do 30 000 zł. Dodatkowe informacje o Spingo - kliknij tutaj.
Wybierając opcję przelewu tradycyjnego zaksięgowanie Twojej płatności na naszym koncie nastąpi najwcześniej następnego dnia roboczego po dokonaniu przelewu i uzależnione jest od godziny, w której wykonasz przelew. Możliwe jest również wysłanie zlecenia za pobraniem, jednak jego wartość nie może przekraczać 2 000 zł.
Dodatkową możliwością jest opłacenie zamówienia z salda. W celu dokładnego zapoznania się z tą płatnością przejdź do pytania „Czy jest możliwość przedpłaty?”.
-
Czy jest możliwość przedpłaty?
W naszym sklepie masz możliwość utworzenia przedpłaty. W menu użytkownika wybierz kartę „doładuj konto”, następnie podaj kwotę, jaką chcesz doładować swoje konto i wybierz metodę płatności. Te środki trafią na Twoje Saldo. Co to jest saldo? Saldo jest Twoim wirtualnym portfelem, alternatywą do standardowych metod płatności. Dzięki niej możesz swobodnie opłacać swoje zamówienia, które w najszybszym możliwym trybie wpadają do produkcji. Ponadto saldo umożliwia kontrolę nad środkami finansowymi w sytuacji, gdy za opłacanie zleceń odpowiadają osoby nieupoważnione do posiadania danych płatniczych użytkownika.
-
Jaki jest czas realizacji i gdzie mogę to sprawdzić?
Składając zamówienie w naszym sklepie możesz na bieżąco śledzić termin wysyłki konfigurowanego produktu. Zwróć uwagę na godzinę zamknięcia koszyka. Dla poszczególnych produktów i konfiguracji może być różna. Jeśli zamówienie zostanie złożone po godzinie zamknięcia koszyka przyjmujemy, że zostało złożone kolejnego dnia roboczego. Pamiętaj, że terminy wysyłki podajemy w dniach roboczych.
Obowiązujący dla danego zamówienia termin wysyłki zależy od:- - momentu dokonania płatności za zamówienie
- - akceptacji plików wszystkich zleceń, składających się na dane zamówienie
- - zlecenia z najdłuższym terminem realizacji, wchodzącego w skład tego zamówienia
Jeśli w Twoim zleceniu zgłosiliśmy błąd termin realizacji liczony jest od nowa. -
Jak wgrać pliki do zamówienia?
Aby wgrać plik do utworzonego zamówienia zaloguj się na swoim koncie, wejdź w zakładkę zamówienia. Wybierz zamówienie, do którego chcesz dodać plik. Przy zamówieniu widnieje przycisk „wgraj plik”. Zostaniesz przekierowany do upload’era. Masz 3 możliwości dodania plików: z komputera, z edysku (repozytorium plików) lub z chmury. Po dodaniu pliku masz możliwość akceptacji podglądu i wyniku preflight lub możesz wysłać projekt do akceptacji przez klienta. W tym celu podaj maila na jaki ma zostać wysłany plik. Twój klient otrzyma wiadomość systemową z adresu http://www.zaakceptujprojekt.pl z linkiem do akceptacji projektu.
-
Czy mogę zamówić produkt spoza oferty standardowej? Jaki jest czas oczekiwania na ofertę?
Jeśli w ofercie podstawowej nie znalazłeś odpowiedniego produktu możesz do nas przesłać zapytanie o indywidualną wycenę. W tym celu napisz do nas na skrzynkę info@drukujsam.pl lub w gridzie produktowym wybierz ikonę „Wyceny niestandardowe” oznaczone znakiem zapytania. Zostaniesz przekierowany do panelu konfiguracji produktu. W tym miejscu dodaj parametry produktu jaki cię interesuje, jeśli nie znalazłeś parametru dopisz go w uwagach. Na zapytania najczęściej odpowiadamy w ciągu 48 h (2 dni robocze). Jeśli zapytanie dotyczy bardziej złożonego produktu, czas oczekiwania na wycenę może się nieco wydłużyć.
-
Czy mogę zduplikować zamówienie w koszyku?
Tak, masz taką możliwość. W tym celu wejdź do koszyka, wybierz produkt, który chcesz zduplikować i kliknij „duplikuj”. Utworzy się nowa pozycja w koszyku z identycznymi parametrami jak produkt pierwotny. Dodaj pliki do zleceń i gotowe.
-
Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować do momentu zaakceptowania plików. W tym celu konieczne jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo, na adres: info@printup.pl. Samodzielnie możesz anulować zlecenia, które są w statusie utworzone (nie mają jeszcze wgranych plików). Jeśli wcześniej zamówienie zostało opłacone, dokonamy korekty faktury i zwrócimy środki zgodnie z wybraną wcześniej metodą płatności.
-
Czy jest możliwe przyspieszenie wysyłki?
Czas realizacji podany po złożeniu zamówienia jest czasem rzeczywistym. Czas podany na stronie jest minimalnym czasem potrzebnym na wykonanie zlecenia. W wyjątkowych sytuacjach udaje nam się wysłać zlecenie przed terminem podanym na stronie, jednak nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.
-
Czy w standardzie stosujecie lakier dyspersyjny?
Zastosowanie lakieru dyspersyjnego uzależnione jest od typu produktu oraz technologii wykorzystanej przy jego produkcji. Gdy istnieje taka potrzeba, produkt może być zabezpieczony lakierem dyspersyjnym.